Únor 2018

Pečlivě stvořeno ke křupnutí...?

14. února 2018 v 18:31 | Psiren |  Đas Wochenende
Reklamy mi přijdou čím dál blbější (netušila jsem, že je to vůbec možné. Ještě.).

Například Magnum. Je to jen zmrzlina. Něco, u čeho se zamyslíte maximálně dvě minuty, když si vybíráte u benzínky, jakou si vezmete. Ale oni to tvoří pečlivě, aby to křuplo, víte. A vy o tom ani nevíte.
Vzpomínám si ještě na jednu reklamu (nevzpomínám si na značku), kdy nanuk po ukousnutí jako zázrakem "doroste" a slečna je z toho paf, píše to svým kamarádkám, ty to píšou svým kamarádkám, no bohužel jako z udělání ze v jejich početné modelkovské přítomnosti nanuk neobnoví. Herdek. Zdá se, že dnešní slečny zajímá jen dorůstající nanuk.

O reklamách na vložky ani nemluvím.
S tampony je to podobné.

Dokonce i durex už má reklamu. Na lubrikační gel. Ten je asi nejméně pohoršující z celého jejich sortimentu, lze ho tedy použít pro televizní propagaci.

Dáte si mazací sýr na chleba a jste v ráji. Co do toho asi dávají, když si do toho kousnete a myslíte si, že jste na rozkvetlé louce. Já ze svého mazacího sýra takový zážitek ale neměla :/ a majonézy chutnají všechny skoro stejně, rozdíl je vlastně jen ve značce, tímpádem i v ceně.

Dokonce i taková běžná věc, jako je toaletní papír, má intenzivní marketing. Vy chcete ten s heřmánkem, ne ten s levandulí od konkurence, levandule se s papírem přece nesnese, to ví každý. A...ne prostě, nemůžu.
Aviváž a obecně prací prostředky jsou kapitola sama pro sebe. Kéž by pro sebe i zůstala. "Kokolíno" například.

Televizní reklama na alkohol je v pořádku. Na cigarety už pěkných pár let ne. Škodlivé účinky mají prakticky stejné. No jo.

Reklamní spot, kdy dvě auta prorážejí obří billboardy/plakáty s portréty lidí, tak tu jsem nepochopila už vůbec.

A co mne rozčiluje asi nejvíce? Fastfoodové jídlo, tak nádherné, šťavnaté, s obřím masem, nadýchanou houskou a super čerstvou zeleninou...jídlo, které v reálu ve fastfoodu nakonec nedostanete. Jídlo, kterému se skutečný produkt nepodobá ani ze šestiny. To je podvod. Není to dlouho, co jsem v Bageterii Boulevard měla náramnou chuť ne na bagetu, ale nadávat na to, co si dovolili mi prodat jako bagetu. Pár smutných kousků "roastbeefu" a jakýsi olez jakože zelenina. To se mi v Hello, Mr.Baker nebo Ječmínku v životě nestalo.

Ruku v ruce s reklamami na fastfoodové jídlo u mne jdou výrobky na péči o vlasy. Šampony, kondicionéry a barvy, díky kterým budou vaše vlasy vypadat, jako kdybyste přes hlavu nosili Photoshop fólii. Nedávno jsme si pouštěli VHS kazetu s filmem na hraným z televize. Byla na ní reklama na šampon na vlasy. Světe div se, vlasy těch dívek v reklamě vypadaly ÚPLNĚ NORMÁLNĚ. Jako vlasy, čerstvě umyté a pěkně učesané vlasy, vlasy, které mám i já, když si umyju hlavu. Dnešní vlasy dívek v reklamách na takové produkty vypadají zkrátka nelidsky. Někdo šikovný by se na tom mohl popást. Klamavá reklama, stejně jako fastfood, dobrý den.

_________
A co je na tom všem nejotravnější, je tvrzení, že daný výrobek je nyní ještě lepší, čerstvější, chutnější, nadýchanější, rychlejší, větší a bůh jaké "ší" ještě. Bojím se, co za obsah bude v reklamách třeba za 5 let. Chybí mi aplikace nebo program, který by mi v televizi reklamní bloky nahrazoval přehráváním klipů s koťaty či štěňaty. Reklamní bloky prodlouží vysílací čas filmu nezřídka o dobrou třetinu, takže by se mi to vážně, VÁŽNĚ hodilo. Zatím jen vypínám zvuk, protože "překliknout" jinam nemá cenu - reklamní bloky jsou na většině stanic sladěné skoro na vteřinu.

Kde je stará dobrá reklama na Dobrou vodu? Dáte se pomerančovou, citronovou, grepovou, červenou nebo modrou?
Jenže už ani ta vánoční na Kofolu mě nebaví. Ale pořád lepší než mýtické máslo, které se kroutí nádherných kudrlin, když ho nabíráte z vaničky...